reklama

Pozor zákruta

Ako sa ide po cesta a potom sa zabočí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slnkom zaliaty les..taký ako keď sú tie strašne romantické lúče na lúke, stredom čistiny sedí víla, hrá na flaute pikole a okolo tancujú zajace..také lúče a potom presvetlený les...šráfované lúče zo slnka. vidno aj hranicu kde začína svietiť. na konároch sa trasú kvapky..plno maličkých kvapiek, ktoré sa boja, lebo vedia, že spadnú a tam už nebude to slnko. za slnkom je ďalšie slnko a za ním ďalšie..je ich asi päť. a pri každom sú tie isté lúče ( lebo majú rovnakú podstatu) ale predsa sa líšia, lebo už majú iné slnko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a sú tam tiež rovnaké kvapky, ale možno trochu viac, podľa veľkosti stromu a konárov. niektoré stromy sú vlasaté ...veľmi vlasaté a mokré. druhé konáre sú ako kostry pravekých rýb alebo aj obojživelníkov a ľudí. možno sú tam aj kostry bezstavovcov ale tie nevidno, lebo beztavovce nemajú kostry, iba keby tam bola schránka chrobáka, napríklad chrústa. lesom sa nehovorí, že sú rad. toto nebol rad. bol to oblúk v zákrute, lebo zákruta je oblúkom. úplne osvetlený priestor a predsa nevidno ďalšie slnko ani ďalšie. ani koniec cesty. a keď ste na konci cesty, nevidno ho stále, lebo je tma. ťažko povedať , či tam ten koniec bol alebo nie, lebo bezsvetla jeho opis nemá fyzikálny význam, lebo bez svetla ho nevidno a tento koniec je neoveriteľný, preto hádam aj ťažko uveriť človeku, hoci som tam ja bola. a predo mnou veľa iných ľudí. ale niekedy ani tí neveria, že tam boli, lebo bola tma.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tie stromy vlastne vyzerali ako keď sa dívate cez taký tunel plný zrkadiel a na jeho konci sú všelijaké farebné kúsky a ako točíte tunelom, tak vytvárajú stále iné obrázky, ktoré boli zložené odrazmi zhluku tých farebných kúskov v zrkadlách. tak to vyzeralo, akurát som bola medzi tými obrazmi. a išla som od jedného ku druhému,ale vedela som, že jeden strom je vlasatý a druhú kostnatý a preto som nezablúdila ani som si ich nepomýlila a včas som zabočila. vílu som nestrela a už vôbec nie s pikolou. koniec koncou bola noc a mrzlo a šmýkalo sa a bola hmla. hmla všade aj na mihalniciach. zahmlené mihalnice sú krásne. Vďaka Bohu.

Zitka Rimajová

Zitka Rimajová

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rada prírodu a najnovšie aj ľudí tak ozajstne Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenámilotytaké malé kritiky

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu